måndag 8 april 2013

we can't get back again


Och så var det visst tillbaka till skolan och att göra saker man inte vill, följa regler som inte betyder något och den ständiga rutinen. Jag vill verkligen inte vara här. Jag vill verkligen, verkligen,  verkligen inte vara här, det känns nästan som om mitt bröst är fyllt med grus som tynger, skaver och ekar mellan mina revben. Det kan låta lite melodramatiskt men jag behöver en förändring, jag behöver komma bort eller åtminstone kunna gå barbent utan att förfrysa och spendera sena kvällar på mitt garagetak. Jag har i alla fall återupptäckt Third Eye Blind vilket gör den everinliga vardagen uthärdlig. Efter skolan så ska jag rida samt ha ångest över att jag inte gör något skolarbete alt. ha ångest över att jag gör skolarbete.
Kan det inte bara bli sommar, saknar till och med soleksem, mygg och den där tryckande värmen som gör det svårt att andas ibland. Ge mig sommar, skrapade knän, longboard, äventyr och kärlek tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar