tisdag 16 april 2013

skola skola skola

Ni anar inte hur trött jag är just nu! Har varit uppe sedan halv åtta och jobbat något helt galet i skolan. Har skrivit klart min bokanalys, är nästan klar med bildarbetet, börjat plugga på upplysingen och löst problemen med mitt individuella val. Ikväll så har jag tänkt skriva en uppsats om konsten för nordamerikas indianer då jag har struntat i presentationen. Är helt matt i huvudet och jättehungrig, men känner mig ändå så tillfreds med att jag faktiskt tagit tag i saker och ting och det känns inte längre allt för främmande att faktiskt gå även trean. I veckan hoppas jag även på att jag lyckas fixa jobb och inte gå ner mig i mig själv för mycket. 
Kom också på nu att jag behöver göra en stop-motion film i kol samt plugga på fotoprovet så jag får mitt a och med det, förhoppningsvis, världens chans. Vill inte skriva mer om den chansen då det kommer bli ännu bittrare om det inte går hem eller bara för att det brukar gå så för mig att om jag peppar en massor inför någonting så går det åt helvete...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar